Audit personální
Audit personální se týká posouzení metod personální práce, které jsou v organizacích uplatňovány, a následných návrhů úprav těchto metod nebo vytvoření koncepce metod zcela nových.
Personální audit se obvykle zaměřuje na činnosti, které souvisejí se získáním, výběrem a adaptací nových pracovníků. Mohou být ale také prioritně zaměřeny naopak na zaměstnance současné, kde se prověřuje vzdělávání, kariérové plány, motivační a hodnotící postupy apod.
Personální audit organizace slouží jako nástroj vnějšího hodnocení klíčových zaměstnanců i jako prostředek objektivního posouzení celkové účinnosti a efektivity řízení lidských zdrojů v rámci organizace.
Účelem personálního auditu je:
- Zmapování personální situace
- Zhodnocení kvality v oblasti řízení lidských zdrojů
- Důkladná analýza činností či procesů souvisejících s personální a sociální oblastí
- Posouzení, zda jak profesní struktura, tak i kompetence zaměstnanců všech kategorií odpovídají definovaným firemním potřebám, strategii a cílům
- Nalezení dalšího potenciálu rozvoje zaměstnanců
Výsledkem personálního auditu jsou doporučení týkající se dalšího rozvoje osob i doporučení vztahující se k nástrojům a metodám personálního řízení.
V případě zájmu o nabízené služby nás, prosím, kontaktujte na obchod@equica.cz. Využijte našich zkušeností…
Ukázat reference z procesního řízení Ukázat referenceUkázat reference