Operativní řízení ICT

Při operativním řízení ICT je nutné uvědomovat si dlouhodobé cíle ukotvené v ICT strategii organizace a vždy konat v souladu s nimi. Pro efektivní správu, rychlé vyhledávání a automatizované zpracování dokumentace je vhodné implementovat podpůrný ICT nástroj, který bude schopný jednotlivé dokumenty potažmo informace strukturovat a kategorizovat dle definovaných podmínek.

Pomůžeme vám metodou multikriteriálního hodnocení vybrat takovýto nástroj, nastavit a definovat struktury uchovávaných dokumentů a workflow vázaná k relevantní dokumentům (smlouvy, faktury, akceptační protokoly apod.).

Jsou vámi realizované projekty přeplněny reporty, dokumenty, informacemi a nedaří se je dostatečně sdílet, jinými slovy informace se nedostávají včas a ve správné podobě k relevantním složkám? Potřebujete ICT nástroj, který podpoří realizaci vašich projektů. Pomůžeme vám vydefinovat zadání a vybrat vhodného dodavatele. Vnímáte jako nejvhodnější kontrahování kapacity externího CIO, který s podporou top managementu vykoná vše podstatné pro získání konkurenční výhody v ICT a navíc formou stínování a koučování vyškolí z řad vašich zaměstnanců vhodného následovníka? Naši zkušení odborníci jsou vám k dispozici.

Poskytované služby v rámci operativního řízení ICT:

  • Online služby (www)
  • Řízení / organizace dat (práce s daty) a dokumentů
  • ICT podpora projektů
  • Outsourcing a vzdělávání ICT manažerů

V případě zájmu o nabízené služby nás, prosím, kontaktujte na obchod@equica.cz.  Využijte našich zkušeností…

Ukázat reference z oblasti služeb ICT                                                                 Ukázat referenceUkázat reference