Řešení: Veřejné zakázky
Klient: Město Mělník
Realizace: 01/2020 – 12/2020
Předmět projektu
Hlavním cílem projektu bylo zajištění komplexní administrace veřejné zakázky, včetně přípravy a předání veškeré dokumentace pro výběr dodavatele veřejné zakázky „Pořízení Koncepce podpory a rozvoje cestovního ruchu a Aktualizovaného komunitního plánu města Mělník“- Administrace veřejné zakázky, činnosti spojené s přípravou ZŘ
- Stanovení druhu zadávacího řízení a odsouhlasení odpovědnými pracovníky
- Zpracování harmonogramu ZŘ
- Revize návrhu oznámení (výzvy) o zahájení ZŘ
- Konzultace a zapracování návrhu kvalifikačních kritérií
- Konzultace a zapracování návrhu hodnotících kritérií
- Revize návrhu zadávací dokumentace a technických podmínek
- Revize návrhu smlouvy
- Vypracování konečného znění oznámení (výzvy) o zahájení ZŘ, zadávací dokumentace a návrhu smlouvy
- Předání ZD k postoupení ke kontrole poskytovateli dotace
- Sestavení ZD a její kompletace
- Oznámení ZŘ na profilu zadavatele
- Administrace veřejné zakázky, činnosti spojené s realizací ZŘ
- Administrace žádostí o vysvětlení ZD ze strany dodavatelů, tj. sběr, oznámení zadavateli, kompletace odpovědí zadavatele a zveřejnění vysvětlení vč. odeslání tazateli
- Příprava podkladů pro ustanovení komise pro otevírání obálek a pro hodnotící komisi vč. podkladů potřebných k řádnému průběhu hodnotící komise
- Vypracování čestných prohlášení pro členy a náhradníky členů hodnotící komise
- Zpracování podkladů pro posouzení nabídek z hlediska splnění kvalifikačních kritérií a pro otevírání obálek
- Sepsání protokolu o jednání komise včetně všech náležitostí a příloh
- Zpracování příslušných hodnotících tabulek, souhrnných tabulek a tabulky celkového pořadí
- Organizační zajištění zasedání hodnotící komise
- Organizační řízení hodnotící komise v průběhu jejích jednotlivých zasedání
- Zpracování protokolů o zasedání hodnotící komise
- Organizační zajištění průběhu posouzení a hodnocení nabídek
- V případě potřeby, vyhotovení výzvy k písemnému zdůvodnění mimořádně nízké ceny
- V případě potřeby, vyhotovení žádosti o písemné zdůvodnění nabídky
- V případě potřeby, zpracování podkladů pro rozhodnutí zadavatele o vyloučení uchazečů, jejichž nabídky komise vyřadila z další účasti v ZŘ
- Organizační zajištění všech dílčích, potřebných a nutných zasedání hodnotící komise
- Vypracování zprávy o posouzení a hodnocení nabídek
- Administrace veřejné zakázky, činnosti spojené s ukončením ZŘ
- Vypracování podkladů pro rozhodnutí zadavatele o přidělení VZ
- Zpracování oznámení rozhodnutí zadavatele o přidělení VZ jednotlivým účastníkům
- Zpracování podkladů pro oznámení o přidělení VZ účastníkům, kteří nebyli z účasti v ZŘ vyloučeni
- V případě zrušení ZŘ zajištění zpracování rozhodnutí a oznámení o zrušení ZŘ
- Vedení písemné evidence všech úkonů učiněných v rámci ZŘ
- Oznámení o výsledku ZŘ na profilu zadavatele
- Sumarizace, uspořádání a předání veškeré dokumentace ZŘ zadavateli
- Vyhotovení písemné zprávy zadavatele
- Odeslání oznámení výsledku ZŘ do Věstníku VZ