Řešení: Veřejné zakázky
Klient: Město Mělník
Realizace: 01/2020 – 12/2020

Hlavním cílem projektu byla komplexní administrace veřejné zakázky v souladu s požadavky zákona, včetně přípravy a předání veškeré dokumentace k archivaci.

Předmět projektu

Hlavním cílem projektu bylo zajištění komplexní administrace veřejné zakázky, včetně přípravy a předání veškeré dokumentace pro výběr dodavatele veřejné zakázky “Pořízení Koncepce podpory a rozvoje cestovního ruchu a Aktualizovaného komunitního plánu města Mělník”

  • Administrace veřejné zakázky, činnosti spojené s přípravou ZŘ
    • Stanovení druhu zadávacího řízení a odsouhlasení odpovědnými pracovníky
    • Zpracování harmonogramu ZŘ
    • Revize návrhu oznámení (výzvy) o zahájení ZŘ
    • Konzultace a zapracování návrhu kvalifikačních kritérií
    • Konzultace a zapracování návrhu hodnotících kritérií
    • Revize návrhu zadávací dokumentace a technických podmínek
    • Revize návrhu smlouvy
    • Vypracování konečného znění oznámení (výzvy) o zahájení ZŘ, zadávací dokumentace a návrhu smlouvy
    • Předání ZD k postoupení ke kontrole poskytovateli dotace
    • Sestavení ZD a její kompletace
    • Oznámení ZŘ na profilu zadavatele
  • Administrace veřejné zakázky, činnosti spojené s realizací ZŘ
    • Administrace žádostí o vysvětlení ZD ze strany dodavatelů, tj. sběr, oznámení zadavateli, kompletace odpovědí zadavatele a zveřejnění vysvětlení vč. odeslání tazateli
    • Příprava podkladů pro ustanovení komise pro otevírání obálek a pro hodnotící komisi vč. podkladů potřebných k řádnému průběhu hodnotící komise
    • Vypracování čestných prohlášení pro členy a náhradníky členů hodnotící komise
    • Zpracování podkladů pro posouzení nabídek z hlediska splnění kvalifikačních kritérií a pro otevírání obálek
    • Sepsání protokolu o jednání komise včetně všech náležitostí a příloh
    • Zpracování příslušných hodnotících tabulek, souhrnných tabulek a tabulky celkového pořadí
    • Organizační zajištění zasedání hodnotící komise
    • Organizační řízení hodnotící komise v průběhu jejích jednotlivých zasedání
    • Zpracování protokolů o zasedání hodnotící komise
    • Organizační zajištění průběhu posouzení a hodnocení nabídek
    • V případě potřeby, vyhotovení výzvy k písemnému zdůvodnění mimořádně nízké ceny
    • V případě potřeby, vyhotovení žádosti o písemné zdůvodnění nabídky
    • V případě potřeby, zpracování podkladů pro rozhodnutí zadavatele o vyloučení uchazečů, jejichž nabídky komise vyřadila z další účasti v ZŘ
    • Organizační zajištění všech dílčích, potřebných a nutných zasedání hodnotící komise
    • Vypracování zprávy o posouzení a hodnocení nabídek
  • Administrace veřejné zakázky, činnosti spojené s ukončením ZŘ
    • Vypracování podkladů pro rozhodnutí zadavatele o přidělení VZ
    • Zpracování oznámení rozhodnutí zadavatele o přidělení VZ jednotlivým účastníkům
    • Zpracování podkladů pro oznámení o přidělení VZ účastníkům, kteří nebyli z účasti v ZŘ vyloučeni
    • V případě zrušení ZŘ zajištění zpracování rozhodnutí a oznámení o zrušení ZŘ
    • Vedení písemné evidence všech úkonů učiněných v rámci ZŘ
    • Oznámení o výsledku ZŘ na profilu zadavatele
    • Sumarizace, uspořádání a předání veškeré dokumentace ZŘ zadavateli
    • Vyhotovení písemné zprávy zadavatele
    • Odeslání oznámení výsledku ZŘ do Věstníku VZ

ReferenceVeřejné zakázky

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *