eHarvesterVložil: dne

Řešení: Služby v ICT
Klient: CISCO SYSTEMS (Czech Republic) s.r.o.
Realizace: 12/2002 – 12/2003

Hlavním cílem projektu bylo integrovat všechny internetové a intranetové systémy klienta na úrovni kontakt managementu.

Předmět projektu

Předmětem projektu bylo řízení projektu, který měl následující cíle:

  • Zlepšit komunikaci s partnery a zákazníky
  • Zvýšit efektivitu práce se segmentem malých a středních firem
  • Získat nástroj pro podporu marketingu
  • Zoptimalizovat obchodní procesy v Cisco
  • Snížit náklady na provoz ICT Cisco
  • Zrychlit přístup k webovým aplikacím Cisco

Realizovaný postup k dosažení cílů:

  • Propojit 6 základních aplikací obsahujících kontakty, které se používají v Cisco
  • Vytvořit jádro systému s možností jednoduchého připojování dalších aplikací
  • Identifikovat stejné datové položky v různých systémech a inteligentně je provázat
  • Ověřit a aktualizovat kontakty ve všech těchto položkách, odstranit duplicity
  • Převést stávající aplikace na kvalitní a dohledovatelný HW
  • Hostovat všechny aplikace u jednoho kvalitního providera

Přínos pro klienta

Realizace projektu generovala pro klienta zejména následující přínosy:

  • Naplnění cílů projektu dle zadání
  • Integrovaný kontakt management zadavatelea

ReferenceSlužby v ICT

Comments are disabled.