Klient: Městská část Praha 12
Realizace: 09/2018-11/2018
Hlavním cílem projektu bylo poskytování odborných poradenských služeb v souvislosti s administrací veřejné zakázky „Rozvoj a profesionalizace ÚMČ Praha 12 – část B: Zpracování Strategie řízení lidských zdrojů ÚMČ Praha 12.
Předmět projektu
V rámci zakázky byly provedeny následující činnosti:
- Zpracování kompletní zadávací dokumentace veřejné zakázky pro výběr dodavatele
- Výzva k podání nabídek – zadávací dokumentace včetně veškerých příloh
- Návrh smlouvy s dodavatelem
- Zpracování potřebných podkladů a odůvodnění, zejména pak zpracování:
- Zpracování dodatečných informací k zadávacím podmínkám
- Vypracování pozvánek pro členy komise pro otevírání obálek s nabídkami
- Organizační zabezpečení otevírání obálek s nabídkami, včetně sestavení protokolu o otevírání obálek s nabídkami
- Kontrola splnění kvalifikace jednotlivými uchazeči v rozsahu požadavků zadavatele na kvalifikaci včetně vypracování písemného protokolu o posouzení kvalifikace
- Příprava podkladů pro hodnotící komisi pro posouzení a hodnocení nabídek včetně kontroly položkových rozpočtů
- Příprava čestného prohlášení členů (případně náhradníků) hodnotící komise a zabezpečení jeho podpisu
- Zpracování protokolů z jednání hodnotící komise až po vypracování závěrečné zprávy o posouzení a hodnocení nabídek
- Zabezpečení písemností pro případné vysvětlení nabídek nebo odůvodnění mimořádně nízké nabídkové ceny podle pokynů hodnotící komise
- Příprava rozhodnutí zadavatele o vyloučení nabídky dodavatele nesplňující podmínky veřejné zakázky
- Příprava oznámení uchazečům o podpisu smlouvy
- Zpracování písemné zprávy zadavatele o průběhu zadávacího řízení
- Administrace veřejné zakázky na portále www.esfcr.cz