Řešení: Procesní řízení
Klient: Sekyra Group, a.s.
Realizace: 04/2008 – 12/2011
Hlavním cílem projektu byla realizace procesního auditu společnosti a vybudování systému řízení ICT a následné řízení ICT.
Předmět projektu
V rámci zakázky byly provedeny následující činnosti:
- Procesní audit společnosti
- Identifikace procesů a činností
- Posouzení organizační struktury
- Návrh optimalizace uspořádání společnosti
- Návrh optimalizace procesů a činností
- Vybudování systému řízení ICT a řízení ICT
- Smluvní a věcný audit ICT
- Procesní a informační analýza
- Zpracování Strategie ICT Sekyra Group
- Vypracování základních směrnic pro bezpečný provoz ICT s aspektem na průkaznost účetnictví v rámci IT Review společnosti KPMG
- Analýza kvality a rozsahu ICT služeb
- Zavedení helpdeskového systému pro podporu ICT uživatelů
- Negociace smluv pro dodávku ICT podpory a služeb
- Vytvoření komplexního seznamu návrhu změn ICT služeb
- Migrace účetního systému Navision
- ICT podpora účetního oddělení při fúzích a rozdělení společnosti, podpora při spojování a rozdělování dat a databází
- Zavedení workflow faktur společnostii patřících k Sekyra Group
- Řízení dodavatelů ICT
- Podpora operativního řízení
- Definice a výběr potřebných ICT prostředků
- Příprava a realizace VŘ a následné řízení projektu migrace serverovny ve vlastnictví za využití technologie hostingu serverů ve virtualizovaném prostředí datového centra poskytovatele
- Příprava projektu a realizace VŘ pro poskytování koncových ICT zařízení službou
- Konzultační podpora pro obchodní oddělení
- Konzultační podpora pro oddělení developmentu