Řízení a stabilizace ICT oddělení OP TIGER a řízení implementace informačního systému Automatizovaného procesování objednávekVložil: dne

Řešení: Služby v ICT
Klient: OP TIGER, s.r.o.
Realizace: 12/2015 – 04/2016

Hlavním cílem projektu bylo Řízení a stabilizace ICT oddělení OP TIGER a řízení implementace informačního systému Automatizovaného procesování objednávek.

Předmět projektu

V rámci zakázky byly provedeny následující činnosti:

  • Řízení přípravy a implementace informačního systému Automatizované procesování objednávek (APO)
    • Revize zadání, vyhodnocení stavu projektu, zpracování analýzy rizik a aktualizace zadání vzhledem k aktuálním potřebám OPT a možnostem projektu APO
    • Nastavení a zavedení postupů pro řízení projektu APO (projektová a technická dokumentace)
    • Nastavení řízení a řízení interních a externích spolupracovníků projektu
    • Řízení a koordinace dodavatelů projektu
    • Koordinace při nasazení IS do pilotního a ostrého provozu
  • Řízení ICT oddělení, návrh a konzultace při stanovení strategie a plánu rozvoje ICT
    • Revize stavu projektů, vyhodnocení analýz a aktualizace zadání vzhledem k aktuálním potřebám, stanovení priorit a příprava realizace projektů v roce 2016
    • Stanovení strategie a plánu rozvoje ICT
    • Řízení vybraných projektů
    • Operativní řízení ICT oddělení
    • Příprava podkladů a spolupráce při výběrovém řízení na ředitele ICT

ReferenceSlužby v ICT

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *