Řešení: Služby v ICT
Klient: České aerolinie, a.s.
Realizace: 01/2004 – 03/2004
Hlavním cílem projektu bylo optimalizací využívání technologie kontaktního centra zlepšit využívání dostupných personálních a technologických zdrojů ČSA s konečným cílem zvýšení obratu ČSA generovaného přes kontaktní centrum ČSA.
Předmět projektu
V rámci zakázky byly provedeny následující činnosti:
- Návrh a implementace konfigurace technologie kontaktního centra s využitím dostupných hlasových služeb BT
- Optimalizace směrování hovorů v síti s využitím volné kapacity personálních zdrojů na zahraničních zastoupeních pro odbavení telefonických zákazníků
- Zastupování zájmů ČSA k subdodavatelům
Přínos pro klienta
Realizace projektu generovala pro klienta zejména následující přínos:
- Zvýšení obratu ČSA prostřednictvím kontaktního centra