Řešení: Služby v ICT
Klient: CISCO SYSTEMS (Czech Republic) s.r.o.
Realizace: 12/2002 – 12/2003
Hlavním cílem projektu bylo integrovat všechny internetové a intranetové systémy klienta na úrovni kontakt managementu.
Předmět projektu
Předmětem projektu bylo řízení projektu, který měl následující cíle:
- Zlepšit komunikaci s partnery a zákazníky
- Zvýšit efektivitu práce se segmentem malých a středních firem
- Získat nástroj pro podporu marketingu
- Zoptimalizovat obchodní procesy v Cisco
- Snížit náklady na provoz ICT Cisco
- Zrychlit přístup k webovým aplikacím Cisco
Realizovaný postup k dosažení cílů:
- Propojit 6 základních aplikací obsahujících kontakty, které se používají v Cisco
- Vytvořit jádro systému s možností jednoduchého připojování dalších aplikací
- Identifikovat stejné datové položky v různých systémech a inteligentně je provázat
- Ověřit a aktualizovat kontakty ve všech těchto položkách, odstranit duplicity
- Převést stávající aplikace na kvalitní a dohledovatelný HW
- Hostovat všechny aplikace u jednoho kvalitního providera
Přínos pro klienta
Realizace projektu generovala pro klienta zejména následující přínosy:
- Naplnění cílů projektu dle zadání
- Integrovaný kontakt management zadavatelea