Řešení: Podnikové poradenství
Klient: Novell Praha
Realizace: 11/2006 – 02/2007
Hlavním cílem projektu bylo poskytování konzultačních služeb.
Předmět projektu
V rámci zakázky byly provedeny následující činnosti:
- Account Management Česká pošta:
- Vyřizování standardních požadavků technických složek České pošty
- Eskalace požadavků a monitoring rizik spojených s aktivitami Novell v CPOST
- Monitoring obchodních příležitostí pro Novell v rámci CPOST a jejich pravidelná sumarizace
- Spolupráce při vytváření nabídek:
- Spolupráce s obchodníky Novell na technické přípravě nabídek souvisejících s částí produktového portfolia (zejména SUSE Linux Enterprise Server a Novell Identity Manager)
- Spolupráce na řešení technických požadavků partnerů Novell:
- Spolupráce s partnery (na základě požadavků Novell) a řešení technických částí nabídek souvisejících s částí produktového portfolia (zejména SUSE Linux Enterprise Server a Novell Identity Manager)
- Řízení projektového týmu odběratele
Přínos pro klienta
Realizace projektu generovala pro klienta zejména následující přínosy:
- Podpora technického týmu a jeho uřízení
- Řešení problémů pro Českou poštu
- Vytváření nabídek a řešení technický požadavků partnerů společnosti Novell