Realizace procesního auditu back-office, doporučení k nastavení vztahu s externími dodavateli služebVložil: dne

Řešení: Procesní řízení
Klient: Pražská informační služba
Realizace: 12/2013 – 02/2014

Hlavním cílem projektu byla realizace procesního auditu back-office a doporučení k nastavení vztahu s externími dodavateli služeb

Předmět projektu

  • Realizace procesního auditu back-pffice zahrnující následující oddělení:
    • hospodářská správa,
    • účetní/finanční služby,
    • personální služby,
    • sekretariát ředitelky.
  • Tvorba doporučení v oblasti fungování odběratele a externích dodavatelů služeb v oblasti informačních a komunikačních technologií a v oblasti účetních a mzdových služeb:
    • připomínky k odběratelem předloženým smluvním závazkům,
    • doporučení k nastavení úrovně služeb (SLA),
    • definice parametrů / podmínek spolupráce s externím dodavatelem,
    • návrh úpravy fungování současného nastavení vztahu odběratele k externím dodavatelům.

Procesní řízeníReference

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *